Zapewne wiecie o organizowanej przeze mnie, Martę i Łachę wystawie fotograficznej. Z góry przepraszam za tytuł (Spirit of Łódź;)) - wynik nieporozumienia i zapraszam was serdecznie do składania prac do
27 KWIETNIA u któregoś z organizatorów.
Pragnę teraz przedstawić wam parę szczegółów (a może bardziej wymagań) technicznych zdjęć:
Odbitki w formacie 13x18cm. (z prawdziwego zdarzenia ). Ze względu na różnice w rozmiarach matryc aparatów cyfrowych (lub celowy zabieg autora) możliwe jest pewne odstępstwo co do rozmiarów zdjęcia, proszę jednak żeby jedna z krawędzi pracy miała 18cm.
Jeśli sami drukujecie zdjęcia, to na papierze fotograficznym i z wysoką rozdzielczością
Na odwrocie każdego zdjęcia obok swojego podpisu napiszcie gdzie zostało zrobione. Jeśli oddajecie kilka fotek, to wpakujcie je w jakąś kopertę żeby mi się nigdzie nie walały i nie pogubiły.
Postarajcie się żeby zdjęcia były 'poprawne' technicznie tzn. ostre, prawidłowo wykadrowane itd. oraz związane z tematem przewodnim wystawy. W przeciwnym razie mogą zostać przez nas odrzucone.
Oczywiście możecie korzystać z dowolnych środków obróbki fotograficznej
Jeśli macie jakieś propozycje, pytania, problemy' - piszcie albo znajdźcie mnie w szkole! Służę pomocą i dobrą radą
Na koniec pytanie z mojej strony: kto (wstępnie) daje swoje foty i ile ich będzie (ok.)?
UWAGA! (werbel)
PONOWNIE PRZESUWAMY TERMIN ODDANIA ZDJĘĆ tym razem NA 11 MAJA z powodu braku chętnych. Także dawajcie te foty bo jak na razie to tylko Dżiz dał.
Ostatnio edytowany przez Kabziu (2007-04-19 22:03:56)
Offline
Skoro termin jest przesunięty, to ja mogę dać około dwóch.
Offline
Dlaczego rozmiar zdjęc jest tak narzucony? Czy pomysł p. Płockiego został zaakceptowany, że każdy będzie miał do dyspozycji swój własny kawałek wystawy? Jeśli nie, to jak to będzie wyglądać?
Offline
Rozmiar zdjęć jest narzucony żeby przypadkiem ktoś nie wpadł na pomysł przyniesienia odbitki 9x13 na której nic nie widać (zwłaszcza ze prace będą wisieć obok siebie), żeby zachować spójność całej wystawy i żeby wyglądała ona bardziej profesjonalnie !
Planuję rozmieszczenie zdjęć ze względu na miejsce w jakim było robione, kolorystykę (kolor, czarnobiałe) lub "klimat" fotki. Dzięki temu nie będzie bałaganu wśród prac.
Myślę, że pomysł zorganizowania dla każdego po kawałku wystawy jest kiepski. Jeśli ktoś przyniesie jedno lub dwa zdjęcia - nie będzie wiadomo gdzie je wywiesić. A tak to znajda się one wśród innych prac o tej samej tematyce i nie będzie problemu z miejscem. Oczywiście możecie przynosić dowolną ilość zdjęć!
Offline
Widzę, że szykujecie się na dużą ilość prac Ja mam dla was na razie 1-2 zdjęcia. Może coś jeszcze zrobię to też dam
Offline
Masta
miło jest się dowiedzieć, że bez uzgodnienia ze mną (pomysłodawczynią) dowiaduję się o nowym współorganizatorze. i jeszcze jedna prośba
żEBY TO NIE BYłY OKLEPANE KADRY !!! typu pl.wolności albo ławeczka tuwima
Offline
Masta
a takim razie myślę o tym,żeby to nie były zdjęcia banalne i pospolite, acz wnoszące nowy spirit
Offline
Masta
czy ktoś ma zamiar dać jakieś zdjęcia w ogóle??;]
Offline
W czwartek daję do drukowania 2 zdjęcia. Ale może ktoś jeszcze coś da bo tak średnio mi odpowiada być jedynym...
Offline
Masta
jedyny na pewno nie będziesz,bo będą zdjęcia organizatorów;]
Offline
Cholera ja się w końcu muszę zabrać do robienia zdjęć, tylko żeby mi aparatu przysłowiowo nie zajeba** ;]
Offline
Masta
zależy gdzie będziesz łaził;] zabierzesz brata i raczej Was nie zaczepią;]
Offline
Masta
tak jak pewnie zauważyliście termin oddawania zdjęć został ponownie przesunięty.do 11 maja możecie oddawać swoje fotki.pierwsze już dostaliśmy
Offline
Masta
termin oddawania zdjęć zbliża się nieuchronnie,więc radzę się pospieszyć.tylko,żebyście nas nie zasypali tymi fotami;]
Offline